دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سینی ملامین شیرکوه یزد

ملامین یک ماده شیمیایی آلی می باشد که بیشتر به صورت بلورهایی پر از نیتروژن پیدا می شود. ملامین به صورت گسترده در ساخت پلاستیک ، چسب ، سینی ملامین، ظروف غذا ، قفسه ها و تخته ها استفاده می شود.

انواع سینی ملامین یزد

رزین های ملامین کاربردهای زیادی در صنعت دارند. برای تشکیل یک مهمانی باید تمام وسایل را از قبل تهیه کنید تا روند مهمانی با سرعت بالایی و به خوبی انجام شود.ظروف ملامین اللخصوص سینی ملامین یکی از نیازهای مهم و اساسی می باشد که قطعاً همه به آن احتیاج دارند. سینی ملامین مربعی محصولی با کیفیت و خوش ساخت و بسیار زیبا می باشد.

سینی های ملامین از مدل های چهارگوش و گرد شکل بیشتر مفید هستند زیرا فنجان ها و ظروف بیشتری دارند. این مدل دارای دو دسته در کناره است که حمل آن را راحت می کند. داشتن چند اینچ فاصله از لبه ، دست را در موقعیت بهتری قرار خواهد داد و تا حد زیادی از لیز خوردن سینی در انگشتان جلوگیری می کند.
سینی ملامین قیمت

تاریخچه سینی ملامین

ایرانیان مدت ها به مهمان نوازی معروف بوده اند و چای گرم و رنگارنگ بخشی جدایی ناپذیر از میزبانی میزبانان ایرانی است. برای رفع خستگی چیزی بهتر از چای گرم و رنگارنگ وجود ندارد ، اما اگر این چای در یک سینی شیک باشد ، جلوه بهتری پیدا می کند. امروزه سینی های مختلفی در اندازه ها ، طرح ها و مواد مختلف تولید می شوند ، مانند سینی ملامین شیرکوه یزد.

سینی ملامین به دلیل طرح ها و رنگ های زیبا و جذاب و همچنین استحکام بالا و قیمت مناسب از محبوبیت بالایی در بین مردم و آشپزخانه ها برخوردار است. این نوع سینی های پذیرایی از طراحی بسیار زیبا و شاد برخوردار هستند که باعث افزایش لذت غذا و نوشیدنی در هنگام پذیرایی از میهمان و میزبان می شود.

کیفیت سینی ملامین

سینی ملامین شیرکوه یزد از مقاومت و استحکام بسیار خوب و منحصر به فردی نسبت به سایر محصولات مشابه ساخته شده از مواد دیگر برخوردار است و همچنین به دلیل داشتن طرح مات ، با استفاده طولانی مدت و شستشوی مکرر ، لک نمی زند و فرم آن پیر و فرسوده نمی شود.

علاوه بر این ضخامت و مواد به کار رفته در تولید سینی های ملامین از سر خوردن لیوان ها و لیوان هایی که در آنها قرار می دهیم جلوگیری می کند. این محصول به دلیل نوسانات قیمت بازار از قیمت بسیار خوب و مقرون به صرفه ای برخوردار است.

ملامین یک ماده عایق است ، نه ماده رسانا ، به این معنی که اگرچه می تواند دما را بیشتر از پلاستیک های دیگر حفظ کند ، اما تغییر دما برای مواد بیشتر به طول می انجامد. سینی ملامین حاوی غذا گرمای زیادی را در تماس با پوست منتقل نمی کنند. این مقدار گرمای آزاد شده از غذا برای تغییر دمای ملامین کافی نیست.

سینی ملامین درجه یک

کاربرد سینی ملامین یزد

در این حالت ، ممکن است استفاده از ظروف ملامین برای آشپزها یا پیشخدمت ها در رستوران ها خطر کمتری داشته باشد. از آنجا که این مواد مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند ، برای کارکنان آشپزخانه که در معرض آب جوش یا سوپ های خیلی داغ می باشند گزینه مناسبی است.

همچنین ظروف ملامین برای غذاهای سرد یا تهیه و افشای بوفه گزینه بسیار خوبی است چون عایق بسیار خوبی است. از سویی دیگر از ظروف ملامین می توان برای نشان دادن غذاهای سرد مثل بوفه ، سالاد و غیره استفاده نمود.

 

https://melamineyazd.ir/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86/

دیدگاهتان را بنویسید