دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تصویب تغییر برخی از اماکن المپیک پاریس توسط IOC

تهران- ایرنا- هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک پیشنهاد جابه‌جایی مکان‌های تیراندازی، دور مقدماتی بوکس و رده‌بندی شمشیربازی، پنج‌گانه مدرن و مرکز اصلی مطبوعات بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را تایید کرد.


به گزارش ایرنا، با تصویب هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک(IOC)، برخی اماکن برگزاری رقابت‌های المپیک پاریس تغییر کرد.


به این ترتیب مرکز اصلی مطبوعات پاریس ۲۰۲۴ در کاخ کنگره واقع شد،مسابقات تیراندازی در شاتورو (Châteauroux) مرکز ملی تیراندازی فرانسه برگزار می‌شود که میراث‌دار این رشته ورزشی در فرانسه است و ورزشگاه شمال پاریس در ویلپنت نیز به‌عنوان محل برگزاری مسابقات مقدماتی بوکس و رده بندی شمشیربازی پنج گانه مدرن تعیین شد.


این تغییرات با تلاش‌های مستمر پاریس ۲۰۲۴ برای بهینه‌سازی برگزاری بازی‌ها بدون به خطر انداختن شکل میزبانی که با تعهد مستمر ذی‌نفعان برای ارائه دوره جدیدی از بازی‌های المپیک پشتیبانی می‌شود، همسو است.


علاوه بر به‌روزرسانی مکان‌های برگزاری، هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک خلاصه‌ای از فعالیت‌های اخیر را ارائه کرد که برجسته‌ترین آن مجموعه‌ای از اطلاعیه‌هایی است که در فاصله دو سال مانده به برگزاری المپیک پاریس، نقطه عطف بازی‌های است. این اقدام مشتمل بر شعار المپیک (بازی‌ها کاملا باز است)، تایید برنامه مسابقات بر اساس رویدادها و برخی اطلاعات اولیه در مورد قیمت بلیت است.


علاوه بر این، به‌روزرسانی‌هایی در مورد المپیک زمستانی میلان کورتینا ۲۰۲۶ و بازی‌های المپیک لس‌آنجلس ۲۰۲۸ انجام شد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما