دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کتاب هد هد و سیمرغ در سفارت ایران در دارالسلام رونمایی شد



رئیس‌جمهور: استانداران برای حل معضل مسکن منتظر دستور مرکز نباشند


تهران – ایرنا – رئیس‌جمهور تأمین مسکن برای مردم را یکی از مهم‌ترین…


  • امیرعبداللهیان: برای توافق نیازمند متنی نیرومندتر در مذاکرات وین هستیم

    تهران- ایرنا- سفارت جمهوری اسلامی ایران در برونئی دارالسلام در یک اقدام فرهنگی، به مناسبت بزرگداشت هفته دولت از کتاب داستان هد هد و سیمرغ برگرفته از کتاب منطق‌الطیر شیخ عطار نیشابوری در مدرسه بین‌المللی این کشور رونمایی کرد.


    به گزارش حوزه سیاست خارجی ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در برونئی دارالسلام در یک اقدام فرهنگی، به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، با حضور معاون وزیر آموزش برونئی و دستیار وزیر و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه جمهوری اسلامی ایران از کتاب داستان هد هد و سیمرغ برگرفته از کتاب منطق‌الطیر شیخ عطار نیشابوری در مدرسه بین‌المللی این کشور رونمایی کرد.


    این کتاب توسط سفارت با همکاری نزدیک موسسه خواندن و سوادآموزی برونئی برای کودکان برونیایی بازنویسی شده است.


    کتاب هد هد و سیمرغ در سفارت ایران در دارالسلام رونمایی شد


    حمیرا ریگی سفیر جمهوری اسلامی ایران در برونئی، طی سخنرانی خود، ضمن اشاره به انفجار تروریستی در دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ که منجر به شهادت شهیدان رجایی و باهنر و جمعی از دولتمردان شد، افزود، دانش‌آموزان باید در زندگی خود هدف داشته باشند و پیام این داستان برای دانش‌آموزان این است که با صبر و تحمل سختی‌ها، با سخت کار کردن و کار تیمی تحت رهبری خردمندانه به هدف خود می‌رسند.


    در پایان بخش مراسم، اجرای زنده داستان توسط گروه تئاتر دانشگاه مهندسی برونئی دارالسلام بود که مورد تشویق حاضرین قرار گرفت.


    کتاب هد هد و سیمرغ در سفارت ایران در دارالسلام رونمایی شد



  • دیدگاهتان را بنویسید