دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ادکلن کرید اونتوس چرا محبوب است؟

ادکلن کرید اونتوس چرا محبوب است؟

یکی از عطر و ادکلن هایی که بی شک در جهان به شدت معروف و مشهور است ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus می باشد این ادکلن مردانه که در سال 2010 توسط برند کرید تولید شد به قدری مورد توجه قرار گرفت که روزنامه نیویورک تایمز از آن به عنوان عطر مسحور کننده نام برده است.

عطر و ادکلن کرید برندی بسیار لوکس و گرانقیمت است که به صورت تخصصی با بهترین مواد اولیه به تولید عطر و ادکلن می پردازد. برای معرفی و خاص بودن این برند فرانسوی همین بس که دو بانوی اول آمریکا یعنی همسر اوباما و بوش از عطر و ادکلن های این برند استفاده می کنند به طوری که به این برند حتی لقب عطر کاخ سفید نیز اطلاق شده است.

عطر کرید اونتوس را 2 عطرساز معروف برند کرید آقایان “اولیویه کرید” و “اروین کرید” ساخته اند. به گفته عطرسازهای این عطر خوشبو ؛ برای ساخت این عطر از زندگی ناپلئون که همرا با جنگ ؛ صلح ؛ شکست و پیروزی است الهام گرفته‌اند. روی شیشه این عطر نیز ناپلئون سوار بر اسبی سرکش به تصویر کشیده شده است تا ابهت امپراطور فرانسه بیشتر به تصویر کشیده شود.

خود کلمه اونتوس در زبان لاتین به معنی موفقیت است که از کلمه ونتوس به معنای باد گرفته شده است و یادآور موفقیت ناپلئون یا هر مردی است که در مسیر موفقیت و پیروزی قرار دارد و برای جاه طلبی او حد ومرزی نمی توان تصور کرد.

راز پرفروش‌ترین ادکلن کرید

ادکلن اونتوس تلفیقی از یک رایحه کلاسیک چرمی شناخته شده مردانه با رایحه مدرن میوه ای و آروماتیک است که در حد بین یک ترکیب مدرن و کلاسیک قرار می گرد. ترکیبی که با یک اکورد مرکباتی برجسته شروع می شود. لیمو، پرتقال و لیموترش، و از اونجا به فضای آروماتیک و درخت توس می رسد که خودش راه را برای بازی نعنا هندی ( پچولی ) قدرتمند و رایحه تلخ چرمی باز می کند. هرم بویایی یا ترکیبات عطر کرید اونتوس مردانه به صورت زیر است:

رایحه ابتدایی : انگور سیاه ، سیب سرخ ، ترنج ، آناناس

رایحه میانی : گل رز، یاسمن، درخت توس، نعنا هندی ( پچولی )

رایحه پایانی : وانیل، بلوط، کهربا، مشک

به طور کلی مردها عاشق بوی چرم هستند حتی اگر فکر کنند بوی چرم را نمی پسندند. بنابراین عطرهایی مثل اونتوس با داشتن رایحه چرمی به صورتی این بو را با سایر رایحه ها ترکیب می‌کنند که حتی آن هایی هم که علاقه‌ای به این بو ندارند از این رایحه لذت ببرند.

تا سال 2010 قبل از این که کرید اونتوس وارد بازار شود اکثرا رایحه‌های میوه ای برای عطرهای زنانه استفاده می شدند . ولی اونتوس با ترکیب 2 رایحه میوه ای سیب و آناناسِ این قانون را شکست و توانست با ایجاد این ترکیب عالی که  بارزترین ویژگی این عطر نیز هست به محبوبیت جهانی برسد. هرچند که قبل از آن هم رایحه های میوه ای مشابه در برندهای دیگر مانند بنتون برای عطرهای اسپرت و سن پایین مردانه بکار رفته بودند.

در کنار رایحه میوه ای اونتوس، ته مزه ای از گل رز توی ترکیب عطر اونتوس به صورت مخفی وجود دارد که به شکلی بسیار خفیف خودنمایی می نماید. این ماده که داماسکون نامیده می شود، رایحه میوه ای مشخص و شیرینی دارد که ته بویی از رز همراهیش می کند. این ماده به کرید این اجازه را داد که رایحه ای واقعگرا و شفاف از این میوه را ارائه کند. خلاقیت کرید نه تنها راه را برای کپی از اونتوس باز کرد، بلکه ایده ی ساخت رایحه طبیعی آناناس را هم افشا کرد. اما این فقط آناناس نبود که اونتوس را محبوب کرد. فرمولاسیون اونتوس خیلی ساده و مینیمالیستی می باشد و هر کدام از عناصر عطر با دقت و معطوف به کاربردشان انتخاب شدند و بالانس بین این عناصر هم با دقت بالایی انجام شده است.

بنابراین ترکیب دقیق و حرفه ای عطر اونتوس توانست ؛ یک موفقیت تجاری را رقم بزند . نکته دیگر در مورد این عطر به کاربری رایحه های همه پسند در ترکیبی به شدت جدید و خلاقانه بود. اونتوس مطرحترین و پرفروشترین عطر کرید تا امروز می باشد. شکل ظاهری شیشه عطر اونتوس هم تو موفقیت این عطر نقش خوبی ایفا کرد. برچسب For Men و شیشه ای که کمی زوایای مستحکم دارد و لبه هاش گرد نیست و رنگش نیز خاکستری است که می تواند مردان را تا حدودی جذب نماید.

خرید ادکلن کرید – خرید عطر کرید اونتوس – ادکلن کرید مردانه – ادکلن اونتوس مردانه – عطر اونتوس مردانه – قیمت عطر – قیمت ادکلن کرید – ادکلن اونتوس اصل

دیدگاهتان را بنویسید