دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سوانح رانندگی در جاده های ساوه ۲ فوتی و ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت


P>«بهرام صیدی» شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: عصر امروز ۲ حادثه رانندگی در جاده‌های ساوه رخ داد که در مجموع ۴ تیم عملیاتی اورژانس و ۲ تیم هلال احمر برای انتقال به مراکز درمانی اعزام شدند.


وی بیان کرد: حادثه نخست در محور قدیم ساوه – سلفچگان رخ داد که برخورد یک دستگاه کامیون و موتورسیکلت موجب فوت ۲ نفر از سرنشینان شد.


سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: یک تیم عملیاتی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که ۲ نفر از سرنشینان بر اثر شدت جراحات در دم جان باختند.


صیدی تصریح کرد: در شهر صنعتی مامونیه نیز یک دستگاه مینی بوس با تریلی برخورد کرد که در این حادثه ۱۵ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.


وی با بیان اینکه چهار مصدوم به صورت سرپایی در محل درمان شدند، گفت: در این حادثه ۵ تیم عملیاتی شامل سه تیم اورژانس و ۲ تیم هلال احمر به محل اعزام شدند و ۱۱ تن از مصدومان را به منظور تکمیل روند درمان به بیمارستان منتقل کردند.


دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر در زرندیه 


در خبری دیگر، فرمانده انتظامی زرندیه از دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.  


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «روح الدین یوسفوند» گفت: در راستای اجرای برنامه زمان‌بندی شده، طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان زرندیه در دستور کار قرار گرفت و عملیاتی شد.


 وی با اشاره به اینکه این طرح ضربتی روز گذشته در معابر عمومی شهرستان زرندیه به اجرا در آمد، بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با حضور در مناطق جرم خیز و محل فعالیت معتادان متجاهر در شهرهای مأمونیه، پرندک، زاویه و خشکرود توانستند تعداد ۱۸ نفر معتاد متجاهر که موجب نارضایتی مردم شده بودند را جمع آوری و با هماهنگی‌های لازم به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل دهند.


دیدگاهتان را بنویسید