دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دهه فجر اوج جهاد تبیین در آستانه انتخابات است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی برای فراهم کردن بستر مشارکت افزایی در انتخابات اسفند ماه اعلام کرد: دهه فجر، دوره طلایی و اوج جهاد تبیین در مساجد و تریبون‌های نماز جمعه است.


مالک رحمتی در جلسه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اظهار کرد: در شرایطی که دشمن هزاران کانال تلویزیونی را علیه نظام و کشور به راه انداخته است، اتخاذ آرایش انسجام و همدلی در استان باید اولویت و نمازهای جمعه جلوه‌ای از آن باشد.


وی خطاب به حاضرین در جلسه اضافه کرد: شما در شهرستان‌ها محل اعتماد و مراجعه مردم هستید و به همین دلیل تریبون‌های نماز جمعه در دهه فجر باید محل امید آفرینی و تأثیرگذاری باشند.


وی ادامه داد: بازنشر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مساجد و مصلاها در دهه فجر می‌تواند محور اصلی تبیین باشد.


استاندار آذربایجان شرقی تشریح کرد: تبیین مقایسه‌ای دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با دوران قبل از پیروزی انقلاب در حوزه‌های مختلف نیز در آستانه انتخابات می‌تواند انرژی مثبت به جامعه تزریق کند.


وی بیان کرد: تبیین دستاوردهای نظام و اصل نظام، بهترین راهکار برای مقابله با رویکرد خبیثانه ناکارآمد نشان دادن آن توسط دشمنان است.


وی خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور نیز خود و دولتش را وقف خدمت به مردم کرده و بیان بعضی از خدمات و دغدغه‌های دولت جای تبلیغ و تبیین دارد و باید اجازه ندهیم دستاوردهای دولتی که در مسیر ولایت است، مورد هجمه قرار گیرد.


رحمتی تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم فرهنگ عذرخواهی از مردم را نیز جا بیاندازیم، در جایی که کار کرده‌ایم به مردم گزارش دهیم و در جایی که نتوانسته‌ایم کاری انجام دهیم، از مردم عذرخواهی کنیم.


وی با بیان اینکه ایمان به خدا، ایمان به امامت و ولایت فقیه و تبعیت از آن و ایمان به مردم سه ستوان اصلی پیروزی انقلاب و ضامن دوام این شجره طیبه بوده است، مطرح کرد: هر جا که انقلاب از ولایت فقیه فاصله گرفته، ضربه خورده‌ایم.


وی ادامه داد: امیدوارم با دعاها و راهنمایی‌های شما شرمنده نشویم و برای توسعه و غنای تمدنی استان‌ گام برداریم.


استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: تبریز، مهد علم و تمدن و تاریخ‌ساز بوده و خاستگاه علامه‌ها بوده و مدیریت در آن به همین دلیل کار دشواری است.


وی افزود: ایران دوستی و اسلام پناهی از خصوصیات بارز مردم آذربایجان شرقی است و به همین دلیل خدمت در آن سخت است، زیرا باید بتوان در تراز این خطه خدمت کرد و تحقق این امر جز با همراهی و کمک ائمه محترم جمعه امکان پذیر نیست.


نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز نیز در این جلسه برای استاندار آذربایجان شرقی آرزوی موفقیت کرد و گفت: در سطح استان ۳۸ امام جمعه داریم.


آیت الله محمدعلی آل هاشم افزود: وظیفه همه ما کمک به دولت خدمتگزار آقای رئیسی است که ائمه محترم جمعه استان نیز همین کار را انجام می‌دهند.


وی اضافه کرد: مردمی بودن ائمه جمعه نیز تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است که خوشبختانه استان ما در این زمینه وضعیت خوبی دارد.


به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی بیان کرد: ائمه جمعه استان همه تلاش خود را برای مشارکت افزایی می‌کنند و امیدوارم خطه آذربایجان مانند همیشه در این آزمون الهی نیز پیشگام باشد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید