دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آیا هاست ویندوز برای سایت من مناسب است

هاست ویندوز یکی از گزینه‌های پیش رو شما برای خرید هاست است. هاست لینوکسی یا هاست ویندوزی؟ اینها چه تفاوتی با هم دارند؟ از لحاظ ساختاری چه فرق‌هایی با یکدیگر دارند؟ کدام یک از آنها مناسب‌تر است؟ این پرسش‌ها همواره برای کاربرانی که قصد راه‌اندازی سایت دارند مطرح می‌شود و می‌خواهند بدانند باید از کدام نوع سرویس هاستینگ برای میزبانی وب‌سایت‌های خود استفاده کنند تا بعداً دچار مشکل نشوند.


به گزارش ایسنا به نقل از مشهدهاست، همین ابتدا بگوییم که هاست ویندوز مشهدهاست یک پیشنهاد ایده‌آل برای کاربرانی است که می‌خواهند سایت آنها بهترین کارایی و عملکرد را داشته باشد. در این نوشته می‌خواهیم به‌طور کامل در مورد این سرویس میزبانی شما را راهنمایی کنیم و در آخر هم از مزایا و امکانات فوق‌العاده هاست ویندوزی مشهدهاست بگوییم، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا به پاسخ سؤالات خود برسید.


به زبان ساده، هاست ویندوز هاستی است که در سرور آن از سیستم عامل windows Server استفاده شده باشد. هاست Windows از سایت‌هایی که زبان برنامه‌نویسی آن Asp یا Asp.net است، پشتیبانی می‌کند. همانطور، بانک اطلاعاتی این سرویس SQL Server می‌باشد.


اگر سایتی دارید که با زبان برنامه‌نویسی ASP طراحی کرده‌اید بدون شک بایستی از هاست ویندوزی استفاده کنید.


این سرویس یکی از محبوب‌ترین نوع میزبانی بوده که کاربران بسیار زیادی از این سرویس استفاده می‌کنند، همچنین این هاست برای کاربرانی مناسب است که سایت فروشگاهی و یا پرتال سازمانی خود را بر پایه زبان‌های برنامه‌نویسی مایکروسافتی مانند دات نت (.Net) طراحی کرده‌اند.


باید گفت هر دو نوع این هاست‌ها، از نظر کارایی و عملکرد سطح یکسانی را ارائه می‌دهند و در نهایت به انتخاب شما به نوع زبان برنامه‌نویسی و فناوری‌هایی که روی وب‌سایت خود قصد استفاده دارید، بستگی خواهد داشت.


به عنوان مثال اگر می‌خواهید از CMSهای رایجی همچون وردپرس و یا جوملا استفاده کنید و یا یک انجمن با استفاده از PHP راه‌اندازی نمایید، هاست لینوکس انتخاب مناسبی خواهد بود اما در صورتی که وب‌سایت شما نیاز به فناوری‌های مایکروسافت نظیر MSSQL دارد و یا با زبان‌های برنامه‌نویسی مانند ASP.NET نوشته شده است، می‌بایست از سرویس ویندوز استفاده نمایید.


هاست ویندوز مشهدهاست مجهز به آخرین تکنولوژی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بوده و روی کلیه سرورها از آخرین نسخه کنترل پنل پیشرفته Plesk استفاده می‌شود تا علاوه بر سهولت در استفاده از هاست، امکانات کامل و حرفه‌ای در اختیار کاربر قرار داده شود.


هاست اشتراکی ویندوز مشهدهاست در بهترین و با کیفیت‌ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا با استفاده از حافظه فوق پرسرعت NVMe و مبتنی بر آخرین نسخه‌های سیستم عامل ویندوز سرور 2019 و 2016 ، 2014، 2012 و نسخه‌های دیتابیس 2019 و 2016 SQL Server ارائه می‌شود.


آیا هاست ویندوز برای سایت من مناسب است؟


این سرویس بهترین گزینه برای انواع وب‌سایت‌های شخصی و شرکتی، سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی، پرتال‌های اداری و تمامی برنامه‌نویسان عزیز می‌باشد که در ایران و خارج کشور قابل ارائه است و همچنین دارای میزان فضای متنوع از 1 گیگابایت تا 30 گیگابایت و دوره پرداخت از ماهانه تا سالانه بوده و امکانات بسیار خوبی دارد. زمان سفارش محصول امکان انتخاب تعداد ادان دامنه مورد نیاز را خواهید داشت. از ویژگی‌های بارز “https://www.mashhadhost.com/hosting/windows”>هاست ویندوز مشهدهاست می‌توان به قیمت و کیفیت بی‌نظیر، آپتایم بالا و ضمانت بازگشت وجه 30 روزه اشاره کرد.


مشهدهاست متناسب با نیاز کاربران خود، یکی از متنوع‌ترین خدمات میزبانی وب در کشور را دارا می‌باشد. تنوع در زمینه انواع هاست، امکانات، کلاس قیمتی متنوع و موقعیت جغرافیایی داخل و خارج کشور، باعث شده هر گونه نیازی را برای شما برآورده کنند.


از دیگر سرویس‌هایی که در مشهدهاست ارائه می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


اگر تاکنون موفق به انتخاب سرویس مورد نظر خود نشده‌اید، می‌توانید از مشاوره رایگان مشهدهاست بهره‌مند شوید.


شرکت مشهدهاست به نشانی “https://mashhadhost.com/”>https://mashhadhost.com هاستینگ شناخته‌شده و معتبر در زمینۀ ارائه خدمات میزبانی وب و انواع هاست ویندوز و لینوکس است و با بیش از 18سال تجربه می‌تواند میزبانی مطمئن برای وب‌سایت‌های شما باشد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید