دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

از تقابل جادوگر کوچک با پرسپولیس تا مصاف الهلال با تیم پیچیده

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به ۵ نکته مهم هفته دوم لیگ قهرمانان اشاره کرد.


به گزارش ایسنا، هفته دوم از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا این هفته پیگیری می‌شود. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی مهمترین اتفاقات پیش رو در دور گروهی پرداخته است.


مصاف الهلال با تیم پیچیده ایرانی


اولین بازی نیمار در لیگ قهرمانان آسیا دقیقاً مطابق برنامه پیش نرفت و الهلال به گل تساوی دقیقه ۱۰۰ نیاز داشت تا از شکست فرار کند. نیمار و سالم الدوساری در دیدار با نوبهار ازبکستان حضور نداشتند و علی البلیهی پیش‌تاخته توانست گل تساوی را به ثمر برساند.


حالا الهلال نیمار را در اختیار دارد ولی نباید فراموش کند که تیم‌ها وقتی برابر فوق ستاره‌ها قرار می‌گیرند سطح بازی‌شان را بالا می‌برند. الهلال قهرمان چهار دوره آسیا به ایران سفر می‌کند تا روز دوشنبه به مصاف نساجی مازندران برود.


قهرمان جام حذفی  ایران در فصل ۲۲-۲۰۲۱ با پیروزی خارج از خانه در شهر بمبئی شروعی عالی در لیگ قهرمانان داشت و حالا در ورزشگاه آزادی چیزی برای از دست دادن ندارد. شاید تیم مهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق استقلال و سرمربی فعلی نساجی در این سطح کم‌تجربه باشد اما اگر بتواند مانع کسب سه امتیاز توسط الهلال شود، در شرایط خوبی قرار خواهد گرفت. فشار بدون شک روی تیم مهمان است.


چهار تیم کره‌ای همچنان خواهند تاخت؟


از بین کشورهایی که بیش از یک تیم در این فصل لیگ قهرمانان آسیا دارند، تنها تیم‌های کره‌ای توانستند در هفته اول بازی‌هایشان را ببرند. باید دید تیم‌های کره‌ای این روند خوب را در هفته دوم نیز ادامه خواهند داد یا خیر.


اولین حضور “جادوگر کوچک” در لیگ قهرمانان


یکی از خریدهایی که در غرب آسیا در ماه‌های اخیر خبرساز شد، انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو از استون ویلا به الدحیل بود. این برزیلی در پی از دست دادن بازی اول تیمش برابر استقلال تاجیکستان، می‌تواند اولین بازی خود در قاره را روز سه‌شنبه مقابل پرسپولیس انجام دهد.


بهترین دوران کوتینیو در لیورپول بود. او در دوران حضور در بایرن مونیخ و ویلا نشانه‌هایی از بازگشت داشت و در سال ۲۰۲۰ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.  


او دوران خود را در قطر به خوبی آغاز کرد و روز پنجشنبه برابر المریخیه گل برتری تیمش را به ثمر رساند. ادمیلسون جونیور، بهترین گلزن فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا مصدوم است و حالا کوتینیو ستاره اول تیمی است که المعز علی و مایکل اولونگا را در اختیار دارد. 


مارینوها باید به عقب برگردند


یکی از موفق‌ترین تیم‌های ژاپن در سال‌های اخیر، یوکوهاما مارینوس در چهار فصل گذشته دو بار قهرمان لیگ ژاپن شده است ولی باخت بسیار ناامیدکننده خانگی مقابل اینچئون یونایتد کار آنها را برای صعود سخت کرده است و باید دید این تیم ژاپنی می‌تواند به رقابت‌ها برگردد یا خیر.


العین را باید جدی گرفت؟

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید