دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اسنایدر توپ طلای ۲۰۱۰ مسی ناعادلانه بود

هافبک سابق تیم ملی هلند ضمن ناعادلانه بودن توپ طلای ۲۰۱۰ لیونل مسی از شکست در فینال جام جهانی ابراز ناراحتی کرد.


به گزارش ایسنا و به نقل از آس، وسلی اسنایدر در سال ۲۰۱۰ با اینتر قهرمان لیگ قهرمانان و سری آ  شد و همچنین با هلند به فینال جام جهانی ۲۰۱۰ نیز رسید. ‌هافبک سابق رئال مادرید، ۹ سال پس از اینکه به عنوان یکی از پیشتازان کسب توپ طلا شناخته شد، از فوتبال خداحافظی کرد.


در سال ۲۰۱۰ او سه‌گانه لیگ قهرمانان سری A و کوپا ایتالیا را با اینترمیلان به دست آورد و سپس با شکست در فینال به اسپانیا نایب قهرمان جام جهانی شد.


این ‌هافبک هلندی سال را با پنج جام از جمله سوپر جام ایتالیا و جام باشگاه‌های جهان به پایان رساند اما در نهایت در رده بندی توپ طلا چهارم شد و لیونل مسی برای دومین سال متوالی آن سال اول شد و  آندرس اینیستا و ژاوی هرناندس دوم و سوم شدند.


اسنایدر در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی مصری Alhayah گفت که هنوز از این موضوع ناراضی است اما برای آن گریه نخواهد کرد. او درباره این موضوع گفت: این که من توپ طلای ۲۰۱۰ را نبردم کمی‌ناعادلانه بود. اگرچه من کسی نیستم که برای آن گریه کنم. توپ طلا یک جایزه فردی است و من ترجیح می‌دهم جام‌های تیمی‌ را ببرم. اگر بخواهم بین لیگ قهرمانان و توپ طلا یکی را انتخاب کنم، لیگ قهرمانان را انتخاب می‌کنم که برنده شدم و از این عنوان بسیار خوشحالم.


او درباره فینال جام جهانی ۲۰۱۰ نیز گفت: ما شایسته پیروزی در سال ۲۰۱۰ مقابل اسپانیا بودیم اما آنها تیمی‌ باورنکردنی بودند و ما را شکست دادند. رسیدن به فینال یک دستاورد فوق‌العاده بود و من همیشه آرزوی آن را داشتم اما هنوز هم از باخت در آن مسابقه ناراحت هستم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

دیدگاهتان را بنویسید