دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تلاش دولت برای حل مشکلات اقتصادی بر کسی پوشیده نیست

تهران – ایرنا – عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که رئیس جمهور تمام توان خود را برای حل مشکلات اقتصادی به کار گرفته است و تلاش دولت در این زمینه بر کسی پوشیده نیست، گفت: مدیران استانی نیز باید اهتمام جدی داشته باشند و پا به پای رئیس‌جمهور حرکت کنند.


جبار کوچکی‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شش ماه ابتدای کار، واکسیناسیون گسترده در کشور بود، اظهار داشت: واقعیت این است که واکسیناسیون گسترده برای مقابله با ویروس کرونا موجب ایجاد آرامش در میان مردم شد.


کوچکی نژاد خاطر نشان کرد: رئیسی تمام توان خود را برای حل مشکلات اقتصادی به کار گرفته است تلاش دولت در این زمینه بر کسی پوشیده نیست مدیران استانی نیز باید اهتمام جدی داشته باشند و پا به پای رئیس‌جمهور حرکت کنند.


کوچکی نژاد تاکید کرد: در حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مجلس دست دولت را باز گذاشت تیم اقتصادی دولت سریع‌تر اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند تا زمینه برای سوء استفاده سودجویان از وضعیت بازار فراهم نشود.


وی افزود: رئیسی در پیام نوروزی خود بر وجود ظرفیت‌ها برای حل مشکلات در کشور تاکید کرد، اتخاذ این راهبرد نشان دهنده اخلاق مدار بودن رئیس جمهور است در حالی که روسای جمهور دولت‌های گذشته مشکلات را به گردن دولت‌های قبل می‌انداختند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: همه کارشناسان و صاحبنظران و حتی مردم می‌دانند که مشکلات موجود در نتیجه عملکرد دولت قبل است، بخشی از مشکلات کشور نیز ناشی از تحریم‌هاست اما رئیسی بدون اشاره به این مسائل بر استفاده از ظرفیت‌های کشور برای حل مشکلات تاکید دارد.






آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید