دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تکمیل طرحهای نیمه تمام شتاب

سبزوار- ایرنا- رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اجرا و تکمیل طرحهای عمرانی نیمه‌تمام در سطح کشور با تخصیص اعتبارات شتاب خواهد گرفت.


حمیدرضا حاجی بابایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرحهای عمرانی شهرستان سبزوار در غرب استان خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت های اصلی دولت و مجلس است.


وی افزود: با پیگیری نمایندگان مجلس امسال اجرای طرح‌های نیمه‌تمام فعال تر شده است و برای سال آینده نیز بودجه کافی برای آنها اختصاص خواهد یافت.


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید با کمک به پیشرفت طرح‌های نیمه تمام، این اطمینان بخشی برای مردم حاصل شود که این طرحها طی بازه ۲ تا سه ساله تکمیل شده و به بهره برداری می رسند.


حاجی بابایی افزود: شهرستان سبزوار به لحاظ موقعیت جغرافیایی و ارتباطی از جایگاه خاصی برخوردار است که این شرایط ایجاب می کند این کوتاهی که اکنون در تکمیل طرحهای عمرانی آن وجود دارد و حق مردم نیست، برطرف شود.


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در سفر به سبزوار ضمن دیدار با تشکل های فرهنگی، از برخی طرحهای نیمه تمام شهرستان شامل باند دوم مسیر جاده‌ای سبزوار – اسفراین، جاده سبزوار- خوشاب، راه آهن سبزوار و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهرستان دیدن کرد.


شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید