دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ضرغامی مسجد جامع نقنه چهارمحال و بختیاری سریع تر مرمت شود

شهرکرد- ایرنا- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری با تاکید بر مرمت بناهای تاریخی بروجن گفت: بنای مسجد جامع شهر نقنه در شهرستان بروجن هر چه سریع‌تر مرمت شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عزت‌الله ضرغامی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مسجد جامع تاریخی شهر نقنه شهرستان بروجن به تخریب بخشی از شبستان این مسجد تاریخی در سال‌های گذشته اشاره و تاکید کرد: حضور ناظر در این محل و بررسی علت‌های تخریب این بخش از مسجد ضروری است.


وی افزود: از تمامی مردم شهر نقنه شهرستان بروجن بابت این اتفاق عذرخواهی می‌کنم و باید با کمک تمامی مسوولان به‌ویژه مدیران  شهرداری، معماران و سایر مسئولان مرتبط این بنا مرمت شود.


ضرغامی تصریح کرد: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای مرمت مسجد تاریخی جامع شهر نقنه شهرستان بروجن اعتباری در نظر خواهد گرفت.


وی یادآور شد: مرمت این مسجد تاریخی با نظارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام می‌شود و کمک شورای اسلامی شهر در این زمینه ضروری است.


به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت امروز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.


بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید