دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

عضو خبرگان رهبری عده ای فریب خورده امنیت مردم را بر هم زده اند

تبریز-ایرنا- عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز تاسف از حادثه تروریستی شیراز، گفت: متاسفانه عده ای فریب خورده همراه معاندان داخلی و خارجی مدتی است امنیت و آرامش ملت را بر هم زده اند.


آیت الله محسن کازرونی روز پنجشنبه در همایش علمی، فرهنگی و توجیهی زکات در تالار اجتماعات مصلای بزرگ امام خمینی تبریز، افزود: هم اکنون هیچ ایرانی حال خوشی ندارد و اتفاقات اخیر باعث شده است همه ما ناراحت از وضع به وجود آمده باشیم.


وی ادامه داد: امیدواریم به زودی امنیت و آرامش بر کشور حاکم شود و آحاد مردم در صلح و صفا و امنیت در کنار هم زندگی کرده و از بودن در کنار یکدیگر خرسند باشند.


رییس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اهمیت و ارزش پرداخت زکات در اسلام، آن را از شئون حکومت اسلامی خواند و اظهار داشت: در این زمینه آیات بسیار زیادی وجود دارد که به لحاظ فقهی می توان شان حکومتی دشاتن زکات را به اثبات رساند.


آیت الله کازرونی با بیان اینکه در اسلام از کل زکات ها تحت عنوان صدقه یاد شده است، گفت: صدقه عنوان بسیار لطیفی و نشانه ای آشکار از داشتن صدق ایمان می باشد که افراد از مال خویش برای سعادت دنیای دیگران می گذرند.


وی امور مالی و دنیوی را یکی از مصادیق مهم و بارز از محک زدن میزان ایمان مردم دانست که دارای ارزش و اهمیت بسیار زیادی است، چون کسی که از مال خود می گذرد نه تنها مال و اموالش پاک می شود بلکه خود فرد نیز به لحاظ روحی و روانی تطهیر می شود.


آیت الله کازرونی عزم خدمت در میان خلق خدا را ناشی از لقمه های حلال دانست و ادامه داد: اینکه امروز شاهدیم در خیابان ها عده ای فریب خورده خون هم وطن خود را می ریزد، نشانه لقمه های حرام است، چون کسی که لقمه حلال خورده است هرگز دست به چنین اقداماتی نمی زند.


وی اخذ زکات را بسیار سخت خواند و با تاکید بر اینکه مبلغان باید در این زمینه فعال تر باشند، یادآور شد: باید دل زکات دهنده بسیار قرص باشد و با اعتماد کامل اموال خود را ببخشد.


به گزارش ایرنا، سومین همایش علمی، فرهنگی و ترویجی زکات با هدف تجلیل از فعالان عرصه زکات با ارایه تعداد ۶ عنوان مقاله امروز در تبریز برگزار شد.



وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما