دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مردم همدان در سفر رییس جمهور حماسه آفریدند تصویب ۱۴ هزار میلیارد

همدان- ایرنا- استاندار همدان با اشاره به سفر پربرکت رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات به همدان در ششم مردادماه، گفت: مردم دیار هگمتانه در این سفر تاریخی با استقبالی باشکوه و کم نظیر از رییس دولت سیزدهم، حماسه ای بزرگ و ماندگار را خلق کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در نشست خبری تشریح دستاوردهای سفر استانی رییس جمهور به استان همدان، افزود: دولت سیزدهم برای گسترش عدالت و رفع تبعیض کار را آغاز کرده است و مردم با حضور حماسی و باشکوه نشان دادند در این مسیر همراه دولت هستند.


وی بیان کرد: این حضور دارای معنا و مفهومی است که با وجود همه مشکلات و سختی ها مردم در صحنه حضور دارند و پیوند آنها با امام خمینی(ره) و آرمان های الهی انقلاب ناگسستنی است.

قاسمی فرزاد درباره دستاوردهای سفر گفت: دیدار چهره به چهره مردم با رییس قوه مجریه خوشی زائد الوصف ایجاد کرد و حضور رییس جمهور در مرکز استان و کبودرآهنگ و وزرا در شهرستان ها جلوه ای از ارتباط بی واسطه مردم با رییس جمهور و وزرا بود.

استاندار همدان ادامه داد: یکی دیگر از دستاوردهای سفر این بود که رییس جمهور و وزرا از نزدیک با مسایل و مشکلات آشنا شدند تا در تصمیم گیری برنامه های خوبی اتخاذ کنند.


قاسمی فرزاد افزود: رییس جمهور با حضور در پایگاه شهید نوژه و بازدید و سرکشی از توانمندی های نظامی، با خانواده شهدا دیدار و از تلاش فرزندان راستین این افراد قدردانی کرد.


وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور در پایگاه شهید نوژه پیام شفافی به جهان مخابره و طی سخنانی عنوان کرد” اگر هر بدخواه و بد  اندیشی به کشور نگاه بد داشته باشد به طور حتم پشیمان می شود از هر نقطه ای حمله شود به همان نقطه حمله می شود” و این پیام روشنی برای جهان به ویژه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی داشت. 



حماسه ماندگار مردم همدان در سفر رییس جمهور/ ۱۴ هزار میلیارد تومان برای ۱۷۹ طرح اختصاص یافت


استاندار همدان با قدردانی از حماسه آفرینی مردم همدان در استقبال از رییس جمهور بیان کرد: حضور رییس جمهور، نشاط و امید در استان ایجاد کرد و وحدت و انسجامی که در این سفر ظهور و بروز پیدا کرد نمونه از وفاق و همدلی موجود در استان است. 


وی ارتباط بین مردم با رییس جمهور، وزرا و معاونان را مهمترین دستاورد سفر رییس جمهور دانست و افزود: در حالیکه در سالهای دور شاهد مشقت مردم، ازدحام، بی نظمی و سختی برای ارتباط با مسئولان ملی بودیم اما در این دوره در هر سفر مجموعه برای جمع آوری درخواست های مردمی شکل می گیرد.


قاسمی فرزاد با بیان اینکه در این راستا ۲ مرکز ارتباطات مردمی با حضور ۸۰۰ نیرو شکل گرفت خاطر نشان کرد: در چهار شیفت هر نوبت ۲۰۰ نفر پاسخگوی مردم بودند همچنین ۲۹ مرکز ارتباطات مردمی از وزارتخانه های مختلف در دستگاه های اجرایی شکل گرفت.



۷۱ هزار و ۴۳۳ تماس و نامه واصله در سفر هیات دولت به همدان


استاندار همدان گفت: بیش از ۴۰ هزار و ۶۵۶ تماس مردمی با مرکز سامد ۱۱۱ استان همدان در جریان سفر رییس جمهور به همدان برقرار شد که با توجه به درخواست ها از این تعداد ۳۷ هزار و ۴۵۶ مورد ثبت و کد رهگیری برای آنها صادر شد.


وی اضافه کرد: پذیرش ۲۵ هزار و ۶۵۶ نامه مردمی و ثبت همه درخواست ها در روزهای جمعه شنبه و یکشنبه یک رکورد تاریخی و بی سابقه از همدان برجا گذاشت.


قاسمی فرزاد ادامه داد: در مجموعه تماس های ثبت شده و نامه ها ۵۸ هزار و ۲۳۶ درخواست ثبت و به دستگاه ها اجرایی مرتبط در کمتر از یک روز ابلاغ شد.


وی یادآوری کرد: ۶ ماه قبل از سفر رییس جمهور به همدان طرح های نیمه تمام شناسایی و فرم و لیستی حاوی اطلاعات طرح های در دست اجرای استان به ویژه درصد پیشرفت فیزیکی آنها توسط فرمانداران تهیه شد.


استاندار همدان اضافه کرد: یکی از ویژگی های سفر هیات دولت به استان ها شناسایی تکمیل پروژه های نیمه تمام به جا مانده از ادوار گذشته است که با توجه به فراوانی این طرح ها، شناسایی طرح های بالای ۵۰ درصد مورد تاکید است.


وی ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح واجد شرایط بودند که پس از بررسی در نشست های کارشناسی با حضور معاون اجرایی و پالایش طرح ها این میزان به ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح برای این استان پیش بینی شد.



دستاورد سفر رییس جمهور؛ ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای ۱۷۹ طرح در استان همدان 


قاسمی فرزاد تصریح کرد: همچنین در ادامه بررسی طرح ها با حضور معاون اول رییس جمهور برای نهایی شدن طرح های سفر به منظور تقدیم به رییس جمهور، با توجه به نیاز به تقویت برخی بخش ها در نهایت مجموع مصوبات و طرح ها به بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان مشتمل بر ۱۷۹ طرح شد.


استاندار همدان تصریح کرد: طرح های مصوب سفر رییس جمهور به همدان شامل ۱۳ طرح با اعتبار ۸۷۵ میلیارد تومان مربوط به آموزش و پرورش، اختصاص ۶۱ میلیارد میلیارد تومان برای پایش و امنیت استان و خرید تجهیزات الکترونیکی، یک طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل ایجاد و توسعه و ارتقای پوشش همراه روستاهای بالای ۲۰ خانوار، ۱۲ طرح بالغ بر یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی از جمله تکمیل بیمارستان اکباتان، مرکز جامع سرطان، بیمارستان رزن، بیمارستان جوراب ملایر، خوابگاه دخترانه و تکمیل ۱۴ مرکز جامعه سلامت شهری و روستایی و تکمیل پایگاه های اورژانس است.


نماینده عالی دولت در استان همدان اظهار داشت: همچنین اختصاص ۱۴۳ میلیارد تومان به اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی برای اجرای سه طرح، اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه جهادکشاورزی، اجرای ۶ طرح دادگستری، اختصاص بیشترین میزان اعتبار با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حوزه راه و شهرسازی برای اجرای پروژه چهار خطه کردن محور همدان به علیصدر، کمربندی غربی همدان، اسدآباد، رزن و تکمیل جاده نهاوند – آورزمان و همچنین رفع نقاط حادثه خیز جاده ها و تکمیل راه کبودراهنگ – شیرین سو از دیگر مصوبات و دستاوردهای ارزشمند سفر رییس جمهور به استان همدان است.


به گفته وی، ۳۸۴ میلیارد تومان نیز دراین سفر برای اجرای طرح های حوزه صنعت، معدن و تجارت، ۳۴۶ میلیارد تومان برای اجرای ۲۲ طرح در حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تقویت زیر ساخت ها و مرمت بناهای زیر مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری، ۳۰۴ میلیارد تومان برای طرح های فرهنگی و هنری، ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح انتظامی، ۹ طرح حوزه ورزش و جوانان و اختصاص ۲۵۳ میلیارد تومان برای اجرای ۶ طرح در حوزه نفت و گاز نیز از دیگر مصوبات سفر رییس جمهور به این استان است.


قاسمی فرزاد،  اجرای ۱۹ طرح با ۲ هزار و ۲۴۶ میلیارد تومان مربوط در حوزه نیرو شامل زیرساخت های آب و برق رسانی، ۲۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح های مرتبط با حوزه بانوان، ۵۵ میلیارد تومان برای اجرای چهار طرح علمی و فناوری، ۲۶ میلیارد تومان برای طرح های محیط زیست، اجرای ۲ طرح بنیاد مسکن با ۴۳۰ میلیارد تومان، ۳۰ میلیارد تومان در حوزه خدمت به مددجویان کمیته امداد و اختصاص ۲۶ میلیارد تومان به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای اجرای طرح های مرتبط نیز از دیگر دستاوردهای قابل توجه سفر رییس جمهور به استان همدان است.


وی گفت: همچنین ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح های آموزشی و رفاهی در زندان های استان مصوب شد ضمن اینکه اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل سایت جدید صدا و سیما و خرید تجهیزات، ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های بهزیستی و ۴۰ میلیارد تومان هم برای طرح های حوزه هلال احمر استان در این سفر به تصویب رسید.


استاندار همدان اظهار داشت: علاوه بر ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای ۱۷۹ طرح عمرانی و خدماتی و رفاهی،(ابنیه، ساختمان و تملک دارایی)، پرداخت مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیز برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی، کشاورزی و معدنی استان به تصویب رسید که شامل ۸۳ طرح بخش صنعت، معدن و تجارت، ۵۵ طرح کشاورزی، ۱۸ طرح صنایع دستی و گردشگری و ۴۰ طرح خدمات در مجموع ۱۹۶ طرح است.


وی با بیان اینکه اختصاص در مجموع ۲۴ هزار میلیارد تومان اعتبار رهاورد سفر پربرکت رییس جمهور به استان همدان است، گفت: همچنین یک هزار و ۸۲۵ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج آسان نیز برای پرداخت به زوج های جوان استان در سال جاری پیش بینی شده است.


قاسمی فرزاد تصریح کرد: در بخش پیگیری تکمیل طرح آبرسانی به همدان نیز براساس دستور رییس جمهور، موضوع به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار دارد و به زودی شاهد تکمیل و بهره برداری از این طرح برای رفع مشکل آب استان خواهیم بود.


استاندار همدان اظهار داشت: کار اصلی مجموعه مدیران استان همدان پس از پایان سفر، تلاش شبانه روزی برای اجرا و تحقق مصوبات و دستاوردهای سفر رییس جمهور است که اجرای آنها منشا خیر و برکات زیادی برای این منطقه خواهد شد.


آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران (پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد، آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.


خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «”http://استاندار همدان با قدردانی از حماسه آفرینی مردم همدان در استقبال از رییس جمهور بیان کرد: حضور رییس جمهور، نشاط و امید در استان ایجاد کرد و وحدت و انسجامی که در این سفر ظهور و بروز پیدا کرد نمونه از وفاق و همدلی موجود در استان است.  وی ارتباط بین مردم با رییس جمهور، وزرا و معاونان را مهمترین دستاورد سفر رییس جمهور دانست و افزود: در حالیکه در سالهای دور شاهد مشقت مردم، ازدحام، بی نظمی و سختی برای ارتباط با مسئولان ملی بودیم اما در این دوره در هر سفر مجموعه برای جمع آوری درخواست های مردمی شکل می گیرد. قاسمی فرزاد با بیان اینکه در این راستا ۲ مرکز ارتباطات مردمی با حضور ۸۰۰ نیرو شکل گرفت خاطر نشان کرد: در چهار شیفت هر نوبت ۲۰۰ نفر پاسخگوی مردم بودند همچنین ۲۹ مرکز ارتباطات مردمی از وزارتخانه های مختلف در دستگاه های اجرایی شکل گرفت. ۷۱ هزار و ۴۳۳ تماس و نامه واصله در سفر هیات دولت به همدان استاندار همدان گفت: بیش از ۴۰ هزار و ۶۵۶ تماس مردمی با مرکز سامد ۱۱۱ استان همدان در جریان سفر رییس جمهور به همدان برقرار شد که با توجه به درخواست ها از این تعداد ۳۷ هزار و ۴۵۶ مورد ثبت و کد رهگیری برای آنها صادر شد. وی اضافه کرد: پذیرش ۲۵ هزار و ۶۵۶ نامه مردمی و ثبت همه درخواست ها در روزهای جمعه شنبه و یکشنبه یک رکورد تاریخی و بی سابقه از همدان برجا گذاشت. قاسمی فرزاد ادامه داد: در مجموعه تماس های ثبت شده و نامه ها ۵۸ هزار و ۲۳۶ درخواست ثبت و به دستگاه ها اجرایی مرتبط در کمتر از یک روز ابلاغ شد. وی یادآوری کرد: ۶ ماه قبل از سفر رییس جمهور به همدان طرح های نیمه تمام شناسایی و فرم و لیستی حاوی اطلاعات طرح های در دست اجرای استان به ویژه درصد پیشرفت فیزیکی آنها توسط فرمانداران تهیه شد. استاندار همدان اضافه کرد: یکی از ویژگی های سفر هیات دولت به استان ها شناسایی تکمیل پروژه های نیمه تمام به جا مانده از ادوار گذشته است که با توجه به فراوانی این طرح ها، شناسایی طرح های بالای ۵۰ درصد مورد تاکید است. وی ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح واجد شرایط بودند که پس از بررسی در نشست های کارشناسی با حضور معاون اجرایی و پالایش طرح ها این میزان به ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح برای این استان پیش بینی شد.  ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای ۱۷۹ طرح استان همدان اختصاص یافت قاسمی فرزاد بیان کرد: همچنین در ادامه بررسی طرح ها با حضور معاون اول رییس جمهور برای نهایی شدن طرح های سفر به منظور تقدیم به رییس جمهور، با توجه به نیاز به تقویت برخی بخش ها در نهایت مجموع مصوبات و طرح ها به بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان مشتمل بر ۱۷۹ طرح شد. استاندار همدان تصریح کرد: طرح های مصوب سفر رییس جمهور به همدان شامل ۱۳ طرح با اعتبار ۸۷۵ میلیارد تومان مربوط به آموزش و پرورش، اختصاص ۶۱ میلیارد میلیارد تومان برای پایش و امنیت استان و خرید تجهیزات الکترونیکی، یک طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل ایجاد و توسعه و ارتقای پوشش همراه روستاهای بالای ۲۰ خانوار، ۱۲ طرح بالغ بر یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی از جمله تکمیل بیمارستان اکباتان، مرکز جامع سرطان، بیمارستان رزن، بیمارستان جوراب ملایر، خوابگاه دخترانه و تکمیل ۱۴ مرکز جامعه سلامت شهری و روستایی و تکمیل پایگاه های اورژانس است. نماینده عالی دولت در استان همدان اظهار داشت: همچنین اختصاص ۱۴۳ میلیارد تومان به اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی برای اجرای سه طرح، اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه جهادکشاورزی، اجرای ۶ طرح دادگستری، اختصاص بیشترین میزان اعتبار با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حوزه راه و شهرسازی برای اجرای پروژه چهار خطه کردن محور همدان به علیصدر، کمربندی غربی همدان، اسدآباد، رزن و تکمیل جاده نهاوند – آورزمان و همچنین رفع نقاط حادثه خیز جاده ها و تکمیل راه کبودراهنگ – شیرین سو از دیگر مصوبات و دستاوردهای ارزشمند سفر رییس جمهور به استان همدان است. به گفته وی، ۳۸۴ میلیارد تومان نیز دراین سفر برای اجرای طرح های حوزه صنعت، معدن و تجارت، ۳۴۶ میلیارد تومان برای اجرای ۲۲ طرح در حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تقویت زیر ساخت ها و مرمت بناهای زیر مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری، ۳۰۴ میلیارد تومان برای طرح های فرهنگی و هنری، ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح انتظامی، ۹ طرح حوزه ورزش و جوانان و اختصاص ۲۵۳ میلیارد تومان برای اجرای ۶ طرح در حوزه نفت و گاز نیز از دیگر مصوبات سفر رییس جمهور به این استان است. قاسمی فرزاد،  اجرای ۱۹ طرح با ۲ هزار و ۲۴۶ میلیارد تومان مربوط در حوزه نیرو شامل زیرساخت های آب و برق رسانی، ۲۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح های مرتبط با حوزه بانوان، ۵۵ میلیارد تومان برای اجرای چهار طرح علمی و فناوری، ۲۶ میلیارد تومان برای طرح های محیط زیست، اجرای ۲ طرح بنیاد مسکن با ۴۳۰ میلیارد تومان، ۳۰ میلیارد تومان در حوزه خدمت به مددجویان کمیته امداد و اختصاص ۲۶ میلیارد تومان به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای اجرای طرح های مرتبط نیز از دیگر دستاوردهای قابل توجه سفر رییس جمهور به استان همدان است. وی گفت: همچنین ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح های آموزشی و رفاهی در زندان های استان مصوب شد ضمن اینکه اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل سایت جدید صدا و سیما و خرید تجهیزات، ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های بهزیستی و ۴۰ میلیارد تومان هم برای طرح های حوزه هلال احمر استان در این سفر به تصویب رسید. استاندار همدان اظهار داشت: علاوه بر ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای ۱۷۹ طرح عمرانی و خدماتی و رفاهی،(ابنیه، ساختمان و تملک دارایی)، پرداخت مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیز برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی، کشاورزی و معدنی استان به تصویب رسید که شامل ۸۳ طرح بخش صنعت، معدن و تجارت، ۵۵ طرح کشاورزی، ۱۸ طرح صنایع دستی و گردشگری و ۴۰ طرح خدمات در مجموع ۱۹۶ طرح است. وی با بیان”>دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم