دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نکات مهم در خرید و استفاده از کاندوم

نکات مهم در خرید و استفاده از کاندوم

 

کاندوم چیست؟ کاندوم یک پوشش لاتکس است که از تماس مستقیم با آلت تناسلی در حین رابطه جنسی جلوگیری می کند. این روکش لاتکس حالتی انعطاف پذیر و کشسان دارد و در اثر فشار خاص پاره نمی شود. کاربرد اصلی کاندوم پیشگیری از بارداری است. در این روش پیشگیری از بارداری، اسپرم مرد در این خط خاص ریخته می‌شود و به این ترتیب از ورود اسپرم به رحم زن و لقاح جلوگیری می‌شود.

خرید کاندوم: هدف از یک رابطه ایمن در حال حاضر فقط جلوگیری از بارداری نیست. هدف همه داشتن یک رابطه سالم و دلپذیر است که بتواند از انواع ویروس ها و بیماری های مقاربتی جلوگیری کند. امروزه چندین محصول ضد بارداری در بازار وجود دارد که محبوب ترین آنها کاندوم است. کاندوم نوعی پوشش است که در دسته روش های پیشگیری از بارداری قرار می گیرد و در واقع تنها نوع محصول ضد بارداری است که می تواند از بارداری جلوگیری کند و از انتقال بیماری های مقاربتی و بیماری های مقاربتی جلوگیری کند. کاندوم ها از لاتکس بسیار نازک، پلی ایزوپرن یا پلی اورتان ساخته شده اند و برای جلوگیری از تماس مایع منی با شریک زندگی شما طراحی شده اند.
انواع کت کت ها در اندازه ها، شکل ها، طعم ها، رنگ ها و مواد مختلفی وجود دارند. بنابراین شما حق انتخاب دارید و می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. اگر اندازه آلت تناسلی شما بزرگ است، می توانید از کاندوم بزرگ استفاده کنید، یا اگر کاندومی می خواهید که رضایت جنسی را کاهش ندهد و نمی خواهید حضور آن را در حین رابطه جنسی نیز احساس کنید، می توانید از کاندوم فوق ضخیم استفاده کنید. . لاغر. اما کاندوم استاندارد نازک تر است. کاندوم های خاردار این نوع کاندوم ها سطح رضایت جنسی را در شیارها و ستون فقرات بین خود افزایش می دهند و می توانید ارگاسم رضایت بخشی را تجربه کنید.

کاندوم را گاهی غلاف ایرانی می نامند، یک پوشش لاتکس بهداشتی که از تماس مستقیم بین آلت تناسلی و آلت تناسلی در هنگام مقاربت جلوگیری می کند. این پوشش لاتکس انعطاف پذیر و الاستیک است و تحت فشار خاصی جریان ندارد. کاربرد اصلی کاندوم پیشگیری از بارداری است. در این روش پیشگیری از بارداری، اسپرم مرد در این پوشش مخصوص ریخته می شود که از ورود اسپرم به رحم زن و تشکیل کود جلوگیری می کند. از سوی دیگر، رابطه جنسی محافظت نشده می تواند منجر به بیماری های عفونی مانند ایدز یا زگیل تناسلی شود. استفاده صحیح از کاندوم از تماس مستقیم آلت تناسلی با آلت تناسلی جلوگیری می کند و از شیوع این بیماری ها جلوگیری می کند.

کاندوم های معطر این نوع کاندوم ها بیشتر برای رابطه جنسی دهانی مناسب هستند و در طعم های مختلفی مانند موز، سیب، پرتقال و غیره وجود دارند. کاندوم های دیررس افراد مبتلا به انزال زودرس ممکن است در این دسته قرار گیرند که باعث افزایش طول رابطه جنسی می شود. کاندوم لاتکس انواع مختلفی از کاندوم وجود دارد که یکی از آنها لاتکس است. ذخیره لاتکس از عفونت های مقاربتی جلوگیری می کند. لاتکس پرمصرف ترین نوع کاندوم است.

ذخیره سازی پلی یورتان در این دسته بین 4 تا 7 میلی متر ضخامت دارد و بسیار نازک است و می توان آن را با یک مرطوب کننده مبتنی بر روغن استفاده کرد. کاندوم های پلی ایزوپرن در این دسته بسیار گران هستند، گرمای خوبی را حمل می کنند، اما نمی توانند با مرطوب کننده های روغنی استفاده شوند. کاندوم زنانه کاندوم زنانه دهانه رحم را می پوشاند، از ورود اسپرم جلوگیری می کند و از 75 درصد بارداری ها جلوگیری می کند. کاندوم های زنانه هرگز نباید همراه با کاندوم های مردانه استفاده شوند.

کاندوم بهترین راه برای محافظت از خود در برابر عفونت های مقاربتی و بارداری ناخواسته است. کاندوم نوعی ضد بارداری است که از لاستیک لاتکس، لاستیک مصنوعی به نام پلی ایزوپرن یا پلاستیک بسیار نازک به نام پلی اورتان ساخته شده است. آیا کاندوم برای سلامتی مضر است؟

بسیاری از افراد می توانند بدون هیچ مشکلی از کاندوم استفاده کنند، زیرا استفاده از آن هیچ عارضه ای ندارد. با این حال، به ندرت استفاده از کاندوم لاتکس می تواند باعث ایجاد آلرژی در افراد مبتلا به آلرژی به لاتکس شود. اگر به دلیل استفاده منظم به لاتکس حساسیت دارید، ابتدا مارک کاندوم و مارک آن را تغییر دهید.

آیا استفاده همزمان از دو کاندوم و کاهش خطر بارداری بی خطرتر است؟ خیر، هرگز از بیش از یک کاندوم استفاده نکنید. استفاده از دو کاندوم محافظت کمتری نسبت به استفاده از یک کاندوم دارد. از آنجا که استفاده از دو کاندوم باعث تماس بین آنها می شود، احتمال شکافتن آنها را افزایش می دهد. مزایای استفاده از کاندوم چیست؟

شما می توانید بهترین مارک کاندوم ها را از فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی زیمانو خریداری کرده و بصورت محرمانه و سریع دریافت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید