دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کلهر قهرمان لیگ در شهرآورد مشخص می شود

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط جدول تکلیف تیم قهرمان این دوره از رقابت های لیگ برتر در جدال شهرآورد تهران مشخص می شود.


محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تاکید کرد: شهرآورد تهران امسال خیلی مهم است و تیم برنده قهرمان لیگ خواهد شد، بازی استقلال و پرسپولیس تعیین می کند کدام تیم امسال می تواند جام را بالای سر ببرد و امیدوارم هواداران در پایان جشن قهرمانی بگیرند.


کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم گفت: یحیی بازیکنانی را به خدمت گرفته که به نظر می رسد شرایط کیفی مطلوبی داشته باشند و امیدوارم آنها در ادامه لیگ بتوانند منشا خدمات ارزنده ای برای این تیم و باشگاه باشند.


وی ادامه داد: از سویی دیگر سن این بازیکنان پایین است و می توانند به خوبی در خدمت تیم باشند. پرسپولیس در پست هایی نیاز به بازیکن داشت تا بتواند در کورس قهرمانی باقی بماند.


وی ادامه داد: با توجه به شرایط جدول و لیگ رقابت جذابی را شاهد هستیم و امیدوارم لیگ با همین شرایط تا پایان ادامه یابد تا هواداران هم از فوتبال لذت ببرند.


کلهر یادآور شد: یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در این فصل به گل هایی که می خورد، باز می گردد. این مساله در روند تیم تاثیر منفی گذاشت و باعث شد در برخی از بازی ها نتایج مد نظر کادر فنی به دست نیاید. البته در برخی از بازیها خوب نبودیم، مثلا در سوپرجام نتوانستیم از تمام ظرفیت های خودمان بهره ببریم و این اتفاق در چند بازی لیگ هم روی داد اما دوباره به همان شرایط قبل بازگشتیم و امروز می بینید پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد.


کلهر به مشکل خط دفاعی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: با رفتن چند بازیکن موثر در ترکیب خط دفاعی قابل درک بود این مشکلات به وجود بیاید، ما بازیکنانی را داشتیم که مدت ها کنار هم بازی کرده بودند و از هر نظر نسبت به یکدیگر شناخت داشتند، طبیعی است با جایگزین کردن این نفرات تا حدودی تمرکز خط دفاعی به هم ریخت اما این شرایط حل شده و پرسپولیس توانست خودش را دوباره پیدا کند.


بازیکن اسبق پرسپولیس به افت سنگربان این تیم هم اشاره کرد و افزود: حامد لک دروازه بان خوبی است اما در مقطعی دچار افت شد که این به پرسپولیس ضربه زد، او باید خودش را پیدا کند و دوباره همان سنگربانی شود که انتظارش را داریم.


وی افزود: بدون شک با حل شدن مشکلات دفاعی و بازگشت لک به دوران اوج خود بسیاری از مشکلات پرسپولیس هم حل می شود و می توانیم شاهد همان تیم قدرتمند باشیم. 


گفتنی است شهرآورد تهران در هفته بیست و سوم، ۲۶ اسفند و از ساعت ۱۹ برگزار می شود. 


دیدگاهتان را بنویسید