دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

یک گروه از ورزشکاران پرورش اندام کشورهای اروپایی وارد مازندران

ایسنا/مازندران یک گروه از ورزشکاران پرورش اندام از کشورهای مختلف اروپایی روزچهارشنبه برای شرکت در مسابقات بین‌المللی مستریونیورس ایران وارد شهرستان رامسر در غرب مازندران محل برگزاری این مسابقات شدند.


این ورزشکاران از کشورهای گرجستان، قزاقستان، اسپانیا و فرانسه هستند که پس از استقبال مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در تهران، راهی شهرستان رامسر شدند.


همچنین “رالف” دبیر فدراسیون جهانی، وینست و ویکتور دو عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام نیز بامداد امروز با استقبال رئیس فدراسیون بدنسازی ایران وارد کشورمان شدند تا درمسابقات مستریونیورس ایران در رامسرحضور داشته باشند.


روز سه شنبه نیز نخستین گروه از ورزشکاران خارجی ازجمله “میروشنیک و گاوریلنکو” دو ورزشکار روسیه، “حمود ولید” از نیوزلند و “جردن کاین” از استرالیا وارد شهرستان رامسر محل برگزاری این مسابقات شدند.


یک گروه از ورزشکاران پرورش اندام کشورهای اروپایی وارد مازندران شدند


بنا بر گزارش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تا روز دوشنبه، بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۱۵ کشور برای شرکت در این مسابقات بین‌المللی در ایران اعلام آمادگی کرده بودند.


مسابقات بین‌المللی پرورش اندام و رویداد بزرگ مستریونیورس ایران با نام گرامیداشت دهه فجر طی روزهای ۲۶ لغایت ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به میزبانی استان مازندران در شهر رامسر برگزار می‌شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید