دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آنژیوگرافی بیمارستان امام خمینی جیرفت آماده نصب است

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: وضعیت نامناسب ناوگان ۱۱۵ به مسافت زیاد بین پایگاه‌ها و مراکز درمانی منطقه و هم چنین فرسوده بودن خودروها برمی‌گردد که آمبولانس‌ها افزایش پیدا خواهند کرد.


دکتر علی اصغر خیرخواه ۲۲ آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش سازنده خبرنگاران در تحولات جامعه گفت: در کار خبری ضمن اینکه مطالبه‌گری می‌کنید در کنار آن جامعه نیاز به امیدآفرینی هم دارد، امید دادن به جامعه از رسالت‌های خبرنگاران است و از طرفی با توجه به در پیش بودن انتخابات، باید زمینه شور انتخاباتی و حضور حداکثری فراهم شود.


وی با بیان اینکه صحت اخبار را بسنجید و اخبار واقعی را بازنشر کنید تا حقایق برملا شود و اخبار کذب به حاشیه برود، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در کنار ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی حوزه سلامت جنوب کرمان در حال حاضر بیمارستان‌های جیرفت، عنبرآباد و کهنوج در حال ساخت و تکمیل است که بیمارستان جیرفت تا پایان سال پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و پروژه عنبرآباد هم در حال تکمیل است.


خیرخواه با بیان اینکه آنژیوگرافی بیمارستان امام خمینی جیرفت آماده نصب است و در کنار آن بخش جراحی قلب راه‌اندازی می شود، اظهار کرد: شرکت دارویی بیمارستان امام خمینی مشخص شد و بقیه بیمارستان‌ها هم دولتی شدند.


وی با اشاره به وضعیت ناوگان اورژانس ۱۱۵ منطقه بیان کرد: وضعیت موجود ناوگان ۱۱۵ در تمام کشور تقریبا به همین شکل است، به دلیل مسافت زیاد بین پایگاه‌ها و مراکز درمانی منطقه و هم چنین فرسوده بودن، خودروها متاسفانه در این بخش مشکلات و کمبودهائی وجود دارد اما با تلاش‌های صورت گرفته در سطح کشور امسال اقدامات خوبی در افزایش آمبولانس‌ها خواهیم داشت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه ۱۱۵ در جاده‌های اصلی ۹۸ درصد و در جاده‌های فرعی هم بیش از ۹۰ درصد پوشش داده می‌شود، گفت: فوریت‌های پزشکی امسال بیش از ۴۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت در جنوب کرمان داشته و ۱۸۰ هزار تماس با ۱۱۵ گرفته شده که ۱۶ هزار مورد از این تماس‌ها مزاحمت بوده که این مزاحمت‌های تلفنی ارائه خدمات را مختل می‌کند.


خیرخواه با اشاره به پیگیری ساخت شهرک سلامت در جیرفت در راستای تسهیل ارائه خدمات سلامت افزود: در حال حاضر ۲۵ پروژه بهداشتی و درمانی شامل خانه بهداشت، مرکز جامع سلامت، آزمایشگاه بیمارستانی، اورژانس بین راهی و … در جنوب کرمان آماده افتتاح است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید