دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

وضعیت نفت آبادان ماحصل دخالت برخی افراد غیرفوتبالی است

ایسنا/خوزستان عضو سابق هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان ضمن انتقاد از برخی دخالت های افراد غیر فوتبالی، گفت: وضعیت فعلی نفت آبادان در لیگ برتر ماحصل دخالت همین افراد است.


روح الله محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: متاسفانه دوباره تیم با وجود تلاش های بی وقفه مدیرعامل جوان و ساعی باشگاه و مربی محبوب آبادانی ها که بحق در این چندماه با سختی ها و مشقت زیاد تمام تلاش خود را برای اعتلای نام آبادان به کار گرفته اند همانند سال گذشته در منطقه قرمز و خطر قرار گرفته و شرایط آن با استعفای آقای ویسی و در صورت قبول از سوی مدیریت قطعا بدتر هم خواهد شد.


وی ضمن انتقاد از برخی دخالت های افراد غیر فوتبالی گفت: وضعیت فعلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر ماحصل دخالت همین افراد است. همین افراد سال گذشته و در بحبوحه ماندن یا نماندن تیم وقتی تمام تلاشمان را برای یکپارچه کردن شهر آبادان و استان خوزستان می‌کردیم و حتی نظر سایر نقاط کشور هم این بود که لیگ برتر بدون برزیلی ها جذاب نخواهد بود و حمایت این بخش را هم داشتیم، متاسفانه به جای حمایت، با طرح مسائل غیر واقعی در مجلس و وزارت نفت به دنبال مسائلی دیگر بودند و این دخالت ها و وعده‌های بی پایه و بدون پشتوانه و احساسی به کادرفنی و هواداران، ماحصلش روزهایی است که هواداران در حال تجربه آن هستند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید